piątek, 7 grudnia 2012

Bamboletto rozdaje puzzle :)


16 komentarzy:

Jo pisze...

podziwiam i od jakiegoś czasu obserwuję, puzzle wybrałabym dla moich dziewczynek, miasteczko z marzeń, w których zamieszkać można w wyobraźni każdego dnia ;)

Joanna pisze...

Obserwuję i udostępniam na moim blogu :) A wybrałabym oczywiście dla moich dziewczyn, tym razem dla młodszej Drzewko i Ptaszek :) Pozdrawiam :)

ulica.rodzynkowa pisze...

Obserwuję :) Wybrałabym puzzle kwiatki - tym razem dla siebie, bo mam dość układania autek, traktorów i potworów synka ;))) Pozdrawiam

foto-aktywna szkoła fotografii pisze...

Miasteczko! Dla moich Uszów kochanych coby paluszkami po drogach mogli pojeździć, pozwiedzać i dla siebie- aby przez chwile spokojnie z Nimi posiedzieć :)
ktotoposprzata.blogspot.com/

RomaSzop pisze...

Oczywiście dopisuję się do listy oczekujących na losowanie :) Puzzle Miasteczko najchętniej dla Mojej Igiełki (Igi), ostatnio weszła w etap puzzli, co prawda sama sobie nie poradzi, dlatego chcę, żeby i dla mnie było przyjemnie układać, mam już dość pewnego głupiutkiego Misia i czarnej uszatej Myszki ;)

Oczywiście zgodnie z zasadami obserwuję i banerek na blogu umieszczam :)

Pozdrawiam!

Koraliki Beaty pisze...

widze,ze spozniony Mikolaj bedzie i u Was :) albo taki wczesniejszy- jak zwal tak zwal- czekam na losowanie z niecierpliwoscia :)

my SIMPLE ART pisze...

FANTASTYCZNO-CUDOWNE puzzle :) A chcialabym najbardziej domkowe dla mojej 4 letniej córki, ale poniekąd bardziej chyba dla siebie :P. Oczywiście udostępniam na swoim blogu http://magdapopovics.blogspot.com/ i czekam z niecierpliwością na losowanie :)

MamAga pisze...

Cudownie!!! zaniedbaniem przez zaniechanie byłoby dla mnie przepuszczenie takiej okazji.Jestem ogromną fanką Waszej twórczości! Robicie cudne rzeczy!!!
A gdyby się tak zdarzyło że ...(nie napiszę nic więcej ,żeby nie zapeszyć) to moją dziecinę uszczęśliwiłoby miasteczko :)no i oczywiście mnie również :)
Pozdrawiam cieplutko:)

Unknown pisze...

Marzymy o drzewku i ptaszku!!! Dlaczego??? To miedzy innymi one sprawily, ze juz dawno Was obserwujemy:)

Pozdrawiamy cieplutko
Franka i jej mama

BebeandCompany pisze...

Moje bliźnięta Matteo i Nicolas ucieszyliby się z Miasteczka, bo mają głowę pełną niesamowitych historii, które mogliby tworzyć układając te piękne puzzle!:)

Domowy zakątek pisze...

Miasteczko niesamowicie mi sie podoba i wiem, ze bardzo spodobaloby sie moim synkom, a zwlaszcz starszemu ktory uwielbia rysowac mapy, flagi i domki.
PiPiekne sa te puzzle i w zyciu takich slicznych nie widzialam. Sama chetnie bym je poukladala.
Pozdrawiam serdecznie!
Iza zdomowego zakatka.

ambiguity pisze...

Mam w domu dwóch budrysów :), więc puzzle byłyby dla nich, a że mieszkamy na wsi to kwiatki byłyby idealne dla nas :)

mamajagody pisze...

Och, no cos nie moge dodac sie do obserwatorów. Spróbuje pózniej na innym komputerze.. Jagoda uwielbia puzzle i mysle ze miasteczko to jest to! Urocze rysnuki i piekna koncepcja. Wiec wchodze w to! ;)

ach! pisze...

Które? Zdecydowanie miasteczko! Dla kogo? Dla starszej córki! Dlaczego? A niech złapie bakcyla architektonicznego, bo to takie przyjemne zajęcie ;) ach!

mamajagody pisze...

uff, udało się! Pozdrawiam ;)

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Zdecydowanie wybrałabym miasteczko :) Dla moich synusi kochanych. Moi chłopcy byliby zachwyceni :)