wtorek, 12 lutego 2013

Miasteczko

Kolejne miasteczko w naszym bambolettowym świecie. Ile leżało i czekało na lepsze czasy już nawet nie pamiętam, ale jego fragment służy Wam za kolorowankę. Teraz chore dziewczynki nareszcie bawią się razem, mam odrobinę spokoju i właśnie wykorzystuję go na dokańczanie tego na co na co dzień nie mam czasu.

Poza tym Google mnie wylogowywuje za każdym razem i nie mogę wstawiać komentarzy ani u siebie ani na innych blogach, a chciałabym  :( niestety nie wiem co z tym zrobić i dlaczego się tak dzieje...może ktoś pomoże?


2 komentarze:

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Z komentarzami nie pomogę, ale ja na szczęście mogę napisać :) Miasteczko piękne :) Mam nadzieję, że moje też kiedyś powstanie bo na razie kiełkuje od miesięcy w głowie :)
Pozdrawiam

MamAga pisze...

Miasteczkiem się zachwycam bo jest,magiczne,cudowne, obłędnie kolorowe. Z googlem niestety nie pomogę :( mimo to Pozdrawiam cieplutko :)